Licencja uczestnika TrackAcademy dotyczy wyłączne toru Poznań. Jest to dokument wydawany elektronicznie uczestnikowi, który poprawnie uzupełnił test wiedzy z bezpieczeństwa na torze oraz uczestniczył w przynajmniej dwóch wydarzeniach zorganizowanych przez nas. Licencja uczestnika TrackAcademy zwolni Cię z testów przeprowadzanych w formie elektronicznej przed każdym wydarzeniem na torze Poznań oraz uprawniać Cię będzie do dodatkowych profitów i akcji promocyjnych dla posiadaczy wspomnianej licencji. Obowiązek zdania testu z podstaw bezpieczeństwa nie dotyczy osób posiadających ważną licencję sportową kat. A i B wydaną przez PZM
Tak, nasi instruktorzy posiadają wszelkie niezbędne uprawnienia, stosowne do prowadzonych zajęć. Przynajmniej jeden z instruktorów prowadzących zajęcia w danym dniu i grupie posiada instruktora sportów motorowych i/lub instruktora techniki jazdy.
Na tor wjedziesz od 6 do 9 razy w ciągu całego dnia (chyba, że wypadek na torze uniemożliwi wjazd). Sesje trwać będą od 15 do 20 minut. Przed jazdą omówimy z Tobą kwestie bezpieczeństwa na torze i pokrótce przedstawimy znaczenia podstawowych flag. Otrzymasz również wykład z podstaw sportowej jazdy oraz instruktor oprowadzi Cię po prawidłowej nitce toru w pierwszej sesji. Z cateringu możesz korzystać w trakcie całego dnia beż żadnych ograniczeń.
Należy wybrać dowolny termin. Jeżeli interesuje Cię Akademia Sportowej Jazdy, wybierz odpowiednią opcję po kliknięciu "Zapisz się". Opcja "Szkolenie Grupowe -> bez szkolenia" zarezerwowana jest dla osób chcących zapisać się na track day, czyli jazdy bez pełnej opieki instruktorskiej. Track day jest to trening motocyklowy bez kompleksowego szkolenia praktycznego i teoretycznego. Po wysłaniu zgłoszenia, od razu otrzymasz wiadomość pod wskazany adres mailowy z danymi do wpłaty. Wpłaty należy dokonać do 3 dni od otrzymania maila. Jeżeli jednak potrzebujesz więcej czasu na wpłatę, daj nam znać. Pamiętaj jednak, że wyłącznie wpłata gwarantuje rezerwację miejsca. Bezwzględnie zapoznaj się z poniższym tekstem, oraz z podstawami bezpieczeństwa na torze.
Przede wszystkim powinieneś przygotować swój motocykl do jazdy torowej, tak aby spełniał wymagania obiektu dotyczące głośności wydechu. Jeżeli jednak masz w miarę nowy motocykl, a Twój wydech posiada homologację europejską, to najprawdopodobniej nie masz o co się martwić. Po przyjeździe na miejsce, zgłoś się do nas, aby potwierdzić obecność i przydział do grupy.
Tor Poznań - 98 dB mierzone dynamicznie na prostej start-meta. Odpowiednikiem w.w. głośności podczas jazdy jest spełnienie standardów głośności mierzonej statycznie przy około: 7000 obr/min dla 600 ccm i 300 ccm, 5500 obr/min dla 1000 ccm
WallraV Race Center - 100 dB mierzone w 3/4 zakresu obr./max
Tor Łódź - 98 dB mierzone w 3/4 zakresu obr./max
Kartodrom Radom - 96 dB mierzone w połowie zakresu obr./max
Tor Krzywa - brak ograniczeń
Autodrom Słomczyn - brak ograniczeń
UWAGA, zasady dopuszczalnej emisji głośności wydechów określają wewnętrzne regulaminy torów. Organizator nie ma na nie wpływu. Ewentualne badanie emisji głośności przeprowadza obsługa danego obiektu. Dokładne przepisy dotyczące emisji głośności znajdują się w regulaminach torów. Motocykl, który nie spełniają norm głośności na fabrycznym wydechu to Ducati Panigale V4, należy w nim zastosować dodatkowy db-kliller lub zmienić wydech.
Jeżeli jeździsz na pit bike to bezwzględnie załóż zlewki na paliwo, olej oraz płyn chłodniczy. Przed wjazdem na tor koniecznie ściągnij biżuterię (łańcuszek z szyi, kolczyki, zegarek oraz pierścionki). Prosimy, abyś przed szkoleniem lub track day-em zakleił szklane elementy, takie jak lampa i kierunkowskazy taśmą (polecamy taśmę "duct tape, ponieważ nie zostawia kleju). Szkło lub plastik, podczas wywrotki, może rozsypać się na tor i stworzyć zagrożenie dla innych uczestników wydarzenia. Należy również zdjąć z motocykla wszelkie zbędne drogowe gadżety, na przykład sakwy i dodatkowe uchwyty na bagaże.
Tak, możesz zapisać się na dowolne szkolenie niezależnie od aktualnie posiadanych umiejętności. Instruktor dobierze grupę oraz poziom ćwiczeń do Twoich umiejętności.
Na tor wjedziesz od 6 do 8 razy w ciągu całego dnia. Sesje szkoleniowe trwać będą od 15 do 20 minut. W tym czasie instruktorzy będą wyznaczać Ci ćwiczenia do wykonania. W czasie pomiędzy sesjami omawiać będziecie Twoją jazdę, z naciskiem na elementy zadane przez instruktora. Zaplanowane mamy dla Ciebie również dwa grupowe wykłady i obejście nitki toru ze szczegółowym omówieniem poszczególnych sekcji.
Motocykl nie musi być ubezpieczony, jednak rekomendujemy zakup ubezpieczenia OC w życiu prywatnym oraz NNW, obejmującego zdarzenia na torze. Organizator posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, jednakże nie wypłacimy odszkodowania, jeżeli Ty zawinisz w zdarzeniu lub zdarzenie wystąpi z przyczyn losowych, niezależnych od organizatora. Podczas zgłaszania szkody do ubezpieczalni z polisy NNW, należy poinformować ubezpieczyciela, że szkoda powstała podczas szkolenia motocyklowego a nie własnych treningów lub wyścigów.
Wymagamy kasku z homologacją drogową, butów motocyklowych i spodni z ochraniaczami. Kombinezon nie musi być skórzany, jednak musisz posiadać protektor na kręgosłup (zintegrowany z kurtką lub tzw. żółw) oraz spodnie muszą być spięte kurtką zamkiem błyskawicznym. Jeżeli oczekujesz szkolenia sportowego z zakresu "dla aspirującyh" lub "dla zawodników", wówczas powinieneś mieć slidery na kolanach.
Telefon: +48 791547691
Mail: kontakt@trackacademy.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone ©