Uczymy z pasją i kompetencjami. Współpracujemy nie tylko z najszybszymi, ale i z tymi, którzy potrafią skutecznie nauczać. Nasi instruktorzy posiadają ogromną wiedzę z zakresu fizyki jazdy na motocyklu oraz nowoczesnych technik sportowej jazdy. Nie zagwarantujemy Ci pudła w WSBK, nauczymy Cię za to jak stać się najszybszym sobą.
Głodny… podobno zwycięstw. Przynajmniej według jednego z komentatorów Gymkhany, co było całkiem śmieszne… przez pierwsze 69 razy. Coś w tym jednak jest, bo nie cierpię przegrywać, a wszystko, co robię – robię na 100%. Moja przygoda z motorsportem zaczęła się w 2014 roku, gdy po raz pierwszy wystartowałem w zawodach Gymkhany. Po trzech latach przyszedł czas na wyścigi – najpierw w klasie Youngtimer500, teraz w Supertwin650. Nie obyło się bez zwycięstw. W 2017 roku miejsce II, potem I, a następnie III (choć żarło na I. Taki protip: uderzanie w krawężniki jest niezdrowe). Na co dzień można mnie spotkać w trzech miejscach: w garażu, na placu trenując w pitbajka lub w sklepie Czteryslidery (choć tam częściej Julię). Moja kariera instruktorska trwa od 2017 roku. Ale spokojnie, doktorat z fizyki niewymagany:)
Plan na życie? Spędzić je na dwóch kołach. Z branżą związana jestem od 6 lat. W sezonie najbardziej prawdopodobnym jest spotkanie mnie w sklepie Czteryslidery, chyba że spędzam wolny dzień na torze (czasem w hamaku z książką). Wiceprezes Wrocławskiego Stowarzyszenia Motocyklistów. Współorganizatorka największych bezpłatnych treningów Gymkhany we Wrocławiu. Zarażam pasją i żadna nowinka w świecie akcesoriów motocyklowych nie jest dla mnie tajemnicą. W poprzednim życiu definitywnie robiłam to samo, co teraz. Żaden motocykl nie jest straszny do momentu, aż kręcą się koła, jeśli nie dosięgam nogami, proszę o drabinkę :)
Dlaczego Halinka? Bo właśnie ze mnie taka typowa Halina, co ciasto upiecze, żarówkę wymieni, na tor pojedzie, a potem sportem w Tatery ;) Na co dzień pracuję jako inżynier w dużym korpo i wiecie, muszę się gdzieś wyszaleć. Swoją przygodę motocyklową zaczęłam parę lat temu, kiedy to byłam na tyle dorosła, aby kupić swój pierwszy motocykl - niezawodną Hondę CBR125. Niedługo po niej przyszedł czas na spełnienie największego marzenia, czyli zakup Suzuki GSXR. Wtedy też zaczęliśmy podróżować nieco dalej niż do Milicza na rybę ;) W międzyczasie miałam okazję poznać pozytywy jazdy na torze i sama przekonałam się, że daje mega dużo frajdy. Bezsprzeczną kwestią, która skłoniła mnie do torowania to bezpieczeństwo. Wyznaję zasadę: droga to nie tor. Jestem też licencjonowaną zawodniczką sportu motocyklowego. Do zobaczenia na torze i drodze :-)
Swoją przygodę motocyklową zacząłem zanim nauczyłem się mówić :). Jestem licencjonowanym zawodnikiem sportu motocyklowego. Motocykle zawsze traktowałem jako odskocznię od dnia codziennego i walkę z własnymi słabościami. Ten styl życia nauczył mnie pokory, współzawodnictwa, dążenia do celu i poszanowania dla zdrowia. W latach 2017-2019 trenowałem jazdę enduro pod okiem wielokrotnego mistrza i wicemistrza Polski enduro. Umiejętności zdobyte w terenie z powodzeniem przełożyłem na asfalt. Moje motto to: jak nie wiesz co zrobić, to dodaj gazu. Odkąd skończyłem studia ekonomiczne, podejmowałem prace dające korzyści nie tylko mi, ale i kontrahentom. Zawsze miałem "z tyłu głowy", że fajnie byłoby w przyszłości połączyć życie zawodowe z pasją, tworząc nową wartość na rynku. Tak oto stworzyłem Tanie Torowanie oraz Track Academy.
Moja moto-przygoda zaczęła się w wieku czternastu lat, gdy ujeżdżałem skuterek 50ccm. Po zdobyciu prawo jazdy A1 wybrałem Yamahę TDR, którą uważam za jeden z najlepszych motocykli o pojemności 125ccm. Nie dawałem maszynom chwili spokoju, poświęcając mnóstwo czasu na szlifowanie swoich umiejętności, bo już wtedy wiedziałem, że moim życiowym powołaniem jest ścigać się i prowadzić szkolenia z techniki jazdy. Zacząłem startować w zawodach Gymkhany, czyli jazdy precyzyjnej. Zostałem nieoficjalnym Mistrzem Polski, startowałem także na Mistrzostwach Europy. Po drodze miałem okazję brać udział także w zawodach RS125 (Moto3). Dziś bardzo cenię sobie szkolenie sportowej jazdy na Pitbike’ach, organizuję treningi na placu pod Wrocławiem i startuję w Pucharze Polski z niemalże samymi sukcesami. Moja pasja stała się zawodem i od wielu lat prowadzę kursantów nauki jazdy we Wrocławiu, a także co ważniejsze, czynnie biorę udział w poprawianiu umiejętności wielu zawodników na torach podczas szkoleń i track day. W 2021 roku zdobyłem oficjalne Mistrzostwo Polski Pit-Bike oraz MiniGP.
Przygodę z wyścigami motocyklowymi rozpoczął późno, bo dopiero w wieku 15 lat, jednak szturmem wbił się do grona najszybszych. Początkowo jego zabawa ze sportem opierała się na koszykówce. Zakup pitbike’a był pomysłem totalnie spontanicznym, a okazał się strzałem w “10”. Z toru motocrossowego trafił do Hiszpanii, gdzie szlifował technikę jazdy. Dalej było już tylko lepiej. Mimo młodego wieku, jego półka z trofeami wręcz ugina się od pucharów. Zdobył m.in. Puchar Polski Stock 300 oraz Puchar Europy Stock 300. "Blinek" ma także na swoim koncie pierwsze miejsce w rundzie IDM SSP300 w Assen oraz punkty w Mistrzostwach Włoch i Mistrzostwach Świata SSP300. Daniel jest również licencjonowanym instruktorem sportów motorowych. Aktualnie startuje w Pucharze Europy Stock 600 i szkoli młodych adeptów wyścigowej sztuki motocyklowej. Oprócz zajęć Akademii Sportowej Jazdy prowadzi regularne, autorskie zajęcia na torze w Toruniu oraz Bydgoszczy.
Telefon: +48 791547691
Mail: kontakt@trackacademy.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone ©