Uczymy z pasją i kompetencjami. Współpracujemy nie tylko z najszybszymi, ale i z tymi, którzy potrafią skutecznie nauczać. Nasi instruktorzy posiadają ogromną wiedzę z zakresu fizyki jazdy na motocyklu oraz nowoczesnych technik sportowej jazdy. Nie zagwarantujemy Ci pudła w WSBK, nauczymy Cię za to jak stać się najszybszym sobą.
Głodny… podobno zwycięstw. Przynajmniej według jednego z komentatorów Gymkhany. Co było nawet śmieszne przez pierwsze 3 razy. Bo przez kolejne 100 już nie XD Coś w tym jednak jest, bo nie cierpię przegrywać, a wszystko, co robię – robię na 100%. Moja przygoda z motorsportem zaczęła się w 2014 roku, gdy po raz pierwszy wystartowałem w zawodach Gymkhany. Po trzech latach przyszedł czas na wyścigi – najpierw w klasie Youngtimer500, teraz w Supertwin650. Nie obyło się bez zwycięstw. W 2018 wywalczyłem I. miejsce w Pucharze Polski YT500, a w 2021 II -Wicemistrza w Supertwinie. Na co dzień można mnie spotkać w trzech miejscach: w garażu, na placu trenując w pitbajka lub w sklepie Czteryslidery (choć tam częściej Julię). Moja zwieńczona licencją instruktora techniki jazdy kariera dydaktyczna trwa nieprzerwanie od 2017 roku. "Tak, bo tak jest"? Nie ten adres. Lubię rozumieć dlaczego motocykl jedzie i chętnie się tym podzielę. Trzykrotne pytanie "dlaczego?"? Czemu nie. Ale spokojnie, doktorat z fizyki niewymagany:)
Plan na życie? Spędzić je na dwóch kołach. Z branżą związana jestem od 6 lat. W sezonie najbardziej prawdopodobnym jest spotkanie mnie w sklepie Czteryslidery, chyba że spędzam wolny dzień na torze (czasem w hamaku z książką). Wiceprezes Wrocławskiego Stowarzyszenia Motocyklistów. Współorganizatorka największych bezpłatnych treningów Gymkhany we Wrocławiu. Zarażam pasją i żadna nowinka w świecie akcesoriów motocyklowych nie jest dla mnie tajemnicą. W poprzednim życiu definitywnie robiłam to samo, co teraz. Żaden motocykl nie jest straszny do momentu, aż kręcą się koła, jeśli nie dosięgam nogami, proszę o drabinkę :)
Dlaczego Halinka? Bo właśnie ze mnie taka typowa Halina, co ciasto upiecze, żarówkę wymieni, na tor pojedzie, a potem sportem w Tatery ;) Na co dzień pracuję jako inżynier w dużym korpo i wiecie, muszę się gdzieś wyszaleć. Swoją przygodę motocyklową zaczęłam parę lat temu, kiedy to byłam na tyle dorosła, aby kupić swój pierwszy motocykl - niezawodną Hondę CBR125. Niedługo po niej przyszedł czas na spełnienie największego marzenia, czyli zakup Suzuki GSXR. Wtedy też zaczęliśmy podróżować nieco dalej niż do Milicza na rybę ;) W międzyczasie miałam okazję poznać pozytywy jazdy na torze i sama przekonałam się, że daje mega dużo frajdy. Bezsprzeczną kwestią, która skłoniła mnie do torowania to bezpieczeństwo. Wyznaję zasadę: droga to nie tor. Jestem też licencjonowaną zawodniczką sportu motocyklowego. Do zobaczenia na torze i drodze :-)
Swoją przygodę motocyklową zacząłem zanim nauczyłem się mówić :). Jestem licencjonowanym zawodnikiem sportu motocyklowego. Motocykle zawsze traktowałem jako odskocznię od dnia codziennego i walkę z własnymi słabościami. Ten styl życia nauczył mnie pokory, współzawodnictwa, dążenia do celu i poszanowania dla zdrowia. Moje motto to: jak nie wiesz co zrobić, to dodaj gazu. Odkąd skończyłem studia ekonomiczne, podejmowałem prace dające korzyści nie tylko mi, ale i kontrahentom. Zawsze miałem "z tyłu głowy", że fajnie byłoby w przyszłości połączyć życie zawodowe z pasją, tworząc nową wartość na rynku. Tak oto stworzyłem Tanie Torowanie oraz Track Academy.
Moja moto-przygoda zaczęła się w wieku czternastu lat, gdy ujeżdżałem skuterek 50ccm. Po zdobyciu prawo jazdy A1 wybrałem Yamahę TDR, którą uważam za jeden z najlepszych motocykli o pojemności 125ccm. Nie dawałem maszynom chwili spokoju, poświęcając mnóstwo czasu na szlifowanie swoich umiejętności, bo już wtedy wiedziałem, że moim życiowym powołaniem jest ścigać się i prowadzić szkolenia z techniki jazdy. Zacząłem startować w zawodach Gymkhany, czyli jazdy precyzyjnej. Zostałem nieoficjalnym Mistrzem Polski, startowałem także na Mistrzostwach Europy. Po drodze miałem okazję brać udział także w zawodach RS125 (Moto3). Dziś bardzo cenię sobie szkolenie sportowej jazdy na Pitbike’ach, organizuję treningi na placu pod Wrocławiem i startuję w Pucharze Polski z niemalże samymi sukcesami. Moja pasja stała się zawodem i od wielu lat prowadzę kursantów nauki jazdy we Wrocławiu, a także co ważniejsze, czynnie biorę udział w poprawianiu umiejętności wielu zawodników na torach podczas szkoleń i track day. W 2021 roku zdobyłem oficjalne Mistrzostwo Polski Pit-Bike oraz MiniGP.
Przygodę z wyścigami motocyklowymi rozpoczął późno, bo dopiero w wieku 15 lat, jednak szturmem wbił się do grona najszybszych. Początkowo jego zabawa ze sportem opierała się na koszykówce. Zakup pitbike’a był pomysłem totalnie spontanicznym, a okazał się strzałem w “10”. Z toru motocrossowego trafił do Hiszpanii, gdzie szlifował technikę jazdy. Dalej było już tylko lepiej. Mimo młodego wieku, jego półka z trofeami wręcz ugina się od pucharów. Zdobył m.in. Puchar Polski Stock 300 oraz Puchar Europy Stock 300. "Blinek" ma także na swoim koncie pierwsze miejsce w rundzie IDM SSP300 w Assen oraz punkty w Mistrzostwach Włoch i Mistrzostwach Świata SSP300. Daniel jest również licencjonowanym instruktorem sportów motorowych. Aktualnie startuje w Pucharze Europy Stock 600 i szkoli młodych adeptów wyścigowej sztuki motocyklowej. Oprócz zajęć Akademii Sportowej Jazdy prowadzi regularne, autorskie zajęcia na torze w Toruniu oraz Bydgoszczy.
Telefon: +48 791547691
Mail: kkspoloniawroclaw@szkolaenduro.pl
KKS Polonia Wrocław, Sekcja Motorowa
Numer konta: 04 1090 2402 0000 0001 5335 4225
Telefon: +48 791547691
kontakt@trackacademy.pl
kkspoloniawroclaw@szkolaenduro.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone ©